Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 56 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-05-14
SUSTAINABLE LEADERSHIP: HONEYBEE PRACTICE AT “RAPEE DESIGN”
THANITA KRUTTIN
2014-05-14
SUSTAINABLE LEADERSHIP FOR FOOD COMPANY IN THAILAND
SASIPIM SIRIVORAPITAK
2014-05-14
TACIT KNOWLEDGE CREATION WITHIN AN ORGANIZATION
MEKASITH KANE ROONGSANG
2014-05-15
การเปรียบเทียบพฤติกรรมของผู้บริโภคกลุ่ม DINKs (Double Income No Kids) ระหว่างกลุ่ม Gen X และ Gen Y
นฤมล เลี่ยมนาค
2014-05-20
มุมมองที่มีต่อการใช้เงินของคนอยู่คนเดียว (The spending money perspective of person who live by themselves.)
สุจินตนา วรรณไสย
2014-05-20
ทัศนคติและพฤติกรรมที่มีต่อความเชื่อมั่นเรื่องฮวงจุ้ยของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
วิจิตรา สุวรรณดำรงค์
2014-05-15
ปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อคอนโดมิเนียมของกลุ่ม DINKs (Double Income No Kids) ในกรุงเทพมหานคร
ภัทรวินท์ บุณยสุรักษ์
2014-05-20
แนวคิดการสร้างและรูปแบบอารมณ์ขันในการสื่อสารการตลาดผ่านกลยุทธ์ Above The Line
รฤธ พอกพูนขำ
;
การตลาด
2014-05-15
การศึกษารูปแบบการใช้ชีวิตของคนอยู่คนเดียวในวันหยุดสุดสัปดาห์
พิมพ์แข ตุลยศีตะ
2014-05-20
ทัศนคติและพฤติกรรมที่มีต่อความเชื่อในเรื่องสีของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
สาลินี เกรียงไกร
Discover
Author
1
IRADA UDOMRAT
1
JANTASU PONGKITIAPIKUL
1
JIRAPORN SAMAKAYANUSORN
1
MEKASITH KANE ROONGSANG
1
NANTAPHON LEERUNGRUANG
1
NAWARAT ANANCHAIPHATTHANA
1
NIJAPORN PIYABORPIT
1
PAWADEE NITIKORNBOONMA
1
Phattanun Chiemprapha
1
Pimrapas Vithayapanyanon
.
next >
Subject
13
พฤติกรรม
11
ทัศนคติ
9
ความเชื่อ
7
กรุงเทพมหานคร
6
ผู้สูงอายุ
5
DINKs
3
การสื่อสาร
3
การสื่อสารการตลาด
2
Bangkok
2
Brand
.
next >
Has File(s)
56
true