Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 481-490 of 553 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
...
46
47
48
49
50
51
52
...
56
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-25
ปัจจัยในการตัดสินใจเลือกใช้บริการ Line@ ในการทำตลาดของผู้ประกอบการค้าปลีกในเขตกรุงเทพมหานคร =DECISION FACTOR FOR USING LINE@ FOR MARKETING OF ENTREPRENEUR IN BANGKOK AREA.
รุ่งอรุณ ชัยปิตินานนท์
2018-06-25
การศึกษาการเปิดรับข้อมูลผ่านเครื่องมือสื่อสารการตลาด กับความตั้งใจจะซื้ออุปกรณ์อำนวยความสะดวกของผู้สูงอายุไทย = A STUDY OF MARKETING COMMUNICATION TOOL EXPOSURE AND ASSISTIVE DEVICES PURCHASE INTENTION OF THAI OLDER ADULTS.
สุทัศนา แจ่มจำรัส
2018-12-20
ปัจจัยที่ส่งผลต่อทัศนคติในการซื้อสินค้าฟุ่มเฟือย ประเภทสินค้าแฟชั่นของผู้บริโภคในกลุ่มเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING INTENTION TO BUY LUXURY BRAND IN GENERATION Y IN BANGKOK AREA.
พิมภัทรา สันโดษ
2018-12-20
แรงจูงใจในการลาออกจากงานประจำของมนุษย์เงินเดือน =MOTIVATION ABOUT SALARY MAN CHANGE TO BUSINESS OWNER.
อิสราภา ศศิวิมลรัตนา
2018-12-20
ทัศนคติของผู้บริโภคต่อการชำระสินค้า และบริการผ่านการสแกน QR code =CONSUMER ATTITUDES ON QR CODE PAYMENT.
สุพจน์ เต็มธนานุรักษ์
2018-12-18
ปัจจัยที่มีผลต่อการยอมรับการใช้บริการชำระเงินผ่าน QR code payment ของประชาชนที่ใช้บริการ Mobile banking application ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =FACTORS THAT AFFECT MOBILE BANKING USER’S CONFIDENCE FOR QR CODE PAYMENT FUND TRANSFER SERVICE IN BANGKOK METROPOLIS AREA.
พลกฤต ตันตะโยธิน
2018-12-20
พฤติกรรมการสั่งอาหารผ่านแอพพลิเคชั่น Line man ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =BEHAVIOR OF CONSUMERS IN BANGKOK TOWARDS FOOD DELIVERY SERVICE VIA LINE MAN APPLICATION.
กรณิภา วันมงคลเจริญ
2018-06-21
แรงจูงใจด้านอารมร์และเหตุผลในการซื้อกระเป๋าแบรนด์ลักชัวรี่ของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร =
ฉัฐอำไพ ธงชัย
2018-07-05
อิทธิพลของโฆษณาแฝงในโซเชียลมีเดีย (Social media) ที่มีต่อการรับรู้ตราสินค้าและการตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภค = THE IMPACT OF PRODUCT PLACEMENT ON SOCIAL MEDIA ON THE END- CONSUMER’S BRAND PERCEPTION AND PURCHASE INTENTION.
ศศิประภา น่วมแม่
2018-12-20
การศึกษาแนวทางการปฏิบัติของร้านค้าในการทำให้ยอดขายเบียร์สดของบริษัท บริวเบอรี่ จำกัด เติบโตในช่วง Low-Season =HOW TO BUILD UP THE VOLUME OF BREWBERRY’S DRAUGHT BEER IN LOW-SEASON PERIOD .
ลดาวัลย์ สุดลาภา
Discover
Author
1
Adisa Nuamaneemongkol
1
Amata Kamolkhantibowon
1
Anchidtha Limsongprot
1
Aorranee Jongvisan
1
Araya Sangloothong
1
Bhon Wongsrisakul
1
Bunpote Matrajumroonkul
1
Canate Prakobkaew
1
Chadaporn Tangnuntachai
1
Chalisa Visadepromsri
.
next >
Subject
129
การตลาด
77
การจัดการและกลยุทธ์
76
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
56
แผนธุรกิจ
55
Marketing and Management
54
การจัดการธุรกิจ
31
การเงิน
24
กรุงเทพมหานคร
22
General Management
20
Entrepreneurship Management
.
next >
Has File(s)
486
true
67
false
.
next >