Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 121-130 of 733 (Search time: 0.078 seconds).
previous
1
...
10
11
12
13
14
15
16
...
74
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-11-11
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องสำอางของผู้หญิงผ่าน Micro-Influencer บน Instagram =FACTORS AFFECTING CONSUMERS PURCHASE INTENTION OF BEAUTY CARE PRODUCTS THROUGH MICRO-INFLUENCER ON INSTRAGRAM.
นัทธวรรณ อุตตโม
2020-11-10
การศึกษาภูมิทัศน์บริการ (Servicescape) และปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด (7Ps) ที่มีผลต่อความตั้งใจในการซื้อซ้ำของร้านคาเฟ่ขนมหวาน (Dessert Cafe) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =THE STUDY OF SERVICESCAPE AND MARKETING MIX FACTOR A DESSERT CAFÉ ON REPURCHASE INTENTION IN DESSERT CAFÉ OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA.
ณิชกานต์ อุชชิน
2016-08-17
การศึกษาพฤติกรรมการใช้บริการของลูกค้าร้านไปรษณีย์ไทยในเมืองทองธานี = The study of customer's behavior of Thailand post shop in Muang Thong Thani.
วรจิต บุษบา
2020-11-10
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจของการใช้บริการสั่งอาหารเดลิเวอรี่ซ้ำผ่าน แอปพลิเคชั่นของคนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =SATISFACTION FACTORS TOWARDS RE-ORDERING FOOD DELIVERY VIA APPLICATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN REGION.
ประกายวรรณ วุตติสันต์
2019-10-09
ปัจจัยเชิงเทคโนโลยีที่มีผลต่อการยอมรับในการใช้แอปพลิเคชั่นช่างไฟ ชไนเดอร์ =FACTORS AFFECTING TECHNOLOGY ACCEPTANCE OF MYSCHNEIDER ELECTRICIAN APPLICATION.
ศิรินา รอดช้าง
2020-09-21
การบริโภคเชิงสัญญะและลักษณะการบริโภคที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสมาร์ทโฟน =THE IMPACTS OF SYMBOLIC CONSUMPTION AND CONSUMER CHARACTERISTICS ON SMARTPHONE PURCHASE INTENTION.
เพ็ญพิชชา คงคะคิด
2017-02-23
แบบจำลองทางธุรกิจสินเชื่อที่อยู่อาศัยเพื่อผู้สูงอายุในประเทศไทย =Reverse mortgage business model in Thailand.
ธาญฒีรา เศวตจินดา
2014-07-10
กลยุทธ์การพัฒนาโปรแกรมประยุกต์สำหรับอุปกรณ์เคลื่อนที่ให้สอดคล้องกับตลาด = Mobile Application development strategy.
ศรุต ชินประพินพร
2020-11-10
แรงจูงใจในการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรีของ Generation Y ผ่านสื่อสังคมออนไลน์อินสตาแกรม =THE MOTIVATION OF GENERATION Y PURCHASE DECISION FOR WOMEN CLOTHING THROUGH INSTAGRAM.
รวินันท์ ณรงค์สวัสดิ์
2021-09-09
แผนการดำเนินธุรกิจร้านเครื่องแต่งกาย Multi-brand
สุพิชชา, เดชะป้อม
Discover
Author
1
กชนิภา, งามบุญแถม
1
กชพร, ภัทรโสภณวานิช
1
กณิศา, อุปพงศ์
1
กนกกาญจน์ จิตรแข็ง
1
กนกฉัตร, เทวารักษดา
1
กนกพร คำชั่ง
1
กนกพร ศรีนาค
1
กนกพร, เอกอ่อนแสง
1
กนกวรรณ วงศ์กระพันธุ์
1
กนกวรรณ อรมัย
.
next >
Subject
62
Marketing
60
กรุงเทพมหานคร
40
ทัศนคติ
34
พฤติกรรมการซื้อ
32
การตัดสินใจซื้อ
32
ผู้สูงอายุ
29
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
27
ความตั้งใจซื้อ
27
ความพึงพอใจ
26
ตราสินค้า
.
next >
Date issued
33
2500 - 2567
700
2014 - 2099
Has File(s)
658
true
75
false
.
next >