Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 541-550 of 576 (Search time: 0.14 seconds).
previous
1
...
52
53
54
55
56
57
58
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-03-06
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการนายหน้าค้าหลักทรัพย์ของนักลงทุนรุ่นใหม่โดยใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDY OF YOUNG INVESTORS’ DECISION MAKING IN STOCK BROKER SELECTION USING MEANS-END CHAIN APPROACH.
ศศินันท์ เอกเวชวิท
2020-03-05
การวิเคราะห์ผลตอบแทนและความเสี่ยงของแบบจำลอง Black - Litterman ที่ใช้มุมมองผลตอบแทนโดยปรียบเทียบจากปัจจัยของ Carhart Four Factor Model =THE ANALYSIS OF RETURN AND RISK OF BLACK-LITTERMAN MODEL WITH RELATIVE VIEW FROM CARHART FOUR FACTOR MODEL.
กรชนก ศิริโอภาสกุล
2020-01-21
การศึกษาประเภทของดนตรีที่เหมาะสมต่อรูปแบบร้านอาหาร ในประเทศไทย =A STUDY OF THE TYPE OF MUSIC WHICH IS APPROPRIATE FOR RESTAURANT STYLE IN THAILAND.
รวิพัชร ศรีสถิต
2020-03-06
คุณค่าและความพึงพอใจที่ส่งผลต่อการตัดสินใจในการเติมเงินเกมส์ออนไลน์ =Perceive Value and Satisfaction Affect to Online Game Top-Up Decisions.
มาฆะวัฒน์ พรหมยารัตน์
2020-12-18
THE STUDY OF MOTIVATION LEADING PEOPLE TO AEROBIC EXERCISE ON THE REGULAR BASIS.
NARET VISESVONGSA
2020-01-20
แรงจูงใจที่มีผลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าผ่านร้านค้าออนไลน์แบรนด์ Pomelo =BUYING MOTIVATION ON ONLINE CHANNEL OF POMELO BRAND.
ไพลิน เกริกพิทยา
2020-01-21
ความสัมพันธ์ของบุคลิกภาพด้านความเป็นแบรนด์บุคคลกับทัศนคติและความไว้วางใจที่ส่งต่อความตั้งใจซื้อสินค้าผ่านเฟซบุ๊กของผู้บริโภค กรณีศึกษา "บัง อนุรักษ์" =RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY OF THE PERSONAL BRAND, BRAND ATTITUDE AND BRAND TRUST INFLUENCING CUSTOMER PURCHASE INTENTION: A CASE STUDY OF “BANG ANURAK”.
กัญญ์ชิสา สิริไพโรจน์
2020-01-21
ผลกระทบของการสื่อสารแบบปากต่อปากบนสื่อสังคมออนไลน์ และ คุณค่าที่ผู้บริโภครับรู้ในหลายมิติต่อทัศนคติตราสินค้า ความชื่นชอบตราสินค้า และความตั้งใจซื้อ ของผู้บริโภคชานมไข่มุกในเขตกรุงเทพมหานคร =THE EFFECTS OF SOCIAL EWOM AND MULTIPLE PERCEIVED VALUE ON BRAND ATTITUDE AND BRAND PREFERENCE TOWARDS PURCHASE INTENTION OF BUBBLE MILK TEA IN BANGKOK .
รามินธฐ์ ฉัตรวดีภูววงศ์
2020-01-21
การศึกษาคุณลักษณะที่นำไปสู่คุณค่าจากการบริโภคกระเป๋าลักซ์ชัวรี่แบรนด์มือหนึ่ง ตามทฤษฎี Means-end. =A STUDY ON ATTRIBUTES THAT LEAD TO VALUE FOR LUXURY HANDBAG CONSUMPTION USING MEANS-END THEORY.
อัจฉรา วิสารทกุล
2020-01-20
การศึกษาหาคุณลักษณะที่นำไปสู่คุณค่าจากการบริโภคสินค้าเครื่องประดับลักซ์ชัวรี่ลอกเลียนแบบตามทฤษฎี Means-End =STUDY ON ATTRIBUTE THAT LEAD TO VALUE OF COUNTERFELT LUXURY ACCESSORIES CONSUMPTION BY MEAN-END THEORY APPROACH.
สุปรียา แก้วใจ
Discover
Author
1
Aganit Choolam
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
1
Alongkot Thongwises
1
Anantaporn Lapsakkarn
1
Anuphap, Saranyouprasit
1
Aphisit, Jongrojanaphanit
1
Apichaya Boonsomsuk
1
Apichaya Ek-Ong-Art
1
Apisit, Sakasemchaikul
.
next >
Subject
95
การจัดการธุรกิจ
70
การตลาด
67
แผนธุรกิจ
52
การจัดการและกลยุทธ์
51
Marketing and Management
48
General Management
38
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
35
การเงิน
31
Entrepreneurship Management
23
ความพึงพอใจ
.
next >