Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 101-110 of 115 (Search time: 0.187 seconds).
previous
1
...
8
9
10
11
12
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-21
แรงจูงใจด้านอารมร์และเหตุผลในการซื้อกระเป๋าแบรนด์ลักชัวรี่ของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร =
ฉัฐอำไพ ธงชัย
2018-07-05
อิทธิพลของโฆษณาแฝงในโซเชียลมีเดีย (Social media) ที่มีต่อการรับรู้ตราสินค้าและการตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภค = THE IMPACT OF PRODUCT PLACEMENT ON SOCIAL MEDIA ON THE END- CONSUMER’S BRAND PERCEPTION AND PURCHASE INTENTION.
ศศิประภา น่วมแม่
2018-12-20
การศึกษาแนวทางการปฏิบัติของร้านค้าในการทำให้ยอดขายเบียร์สดของบริษัท บริวเบอรี่ จำกัด เติบโตในช่วง Low-Season =HOW TO BUILD UP THE VOLUME OF BREWBERRY’S DRAUGHT BEER IN LOW-SEASON PERIOD .
ลดาวัลย์ สุดลาภา
2018-06-25
กระบวนการตัดสินใจเลือกสถาบันการศึกษา กรณีศึกษานักศึกษาหลักสูตรไทย สาขาการตลาด วิทยาลัยการจัดการ มหาวิทยาลัยมหิดล (CMMU) = DECISION MAKING PROCESS IN CHOOSING EDUCATION INSTITUTION : A CASE STUDY OF MARKETING PROGRAM AT CMMU.
เนติมา วิเศษมณี
2018-06-21
การรับรู้และพฤติกรรมการรับสื่อจากจอดิจิทัล ไซน์เนจ (Digital Signage) = IMPACT OF DIGITAL SIGNAGE ON CUSTOMER PERCEPTION AND BEHAVIOR.
รัฐพร สัณฑมาศ
2018-12-20
พฤติกรรมการใช้บัตรเครดิตและทัศนคติต่อของรางวัล (Rewards)ที่ส่งผลต่อการสร้าง Loyalty program ในบัตรเครดิต =CONSUMER BEHAVIOR AND ATTITUDES TOWARDS REWARDS WHICH EFFECTS LOYALTY PROGRAM ON CREDIT CARDS.
ธัชพรรณ ยศนาม
2018-06-25
พฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้า กลยุทธ์แฟชั่นรวดเร็ว (Fast fashion) ผ่านช่องทางค้าปลีก ในเขตกรุงเทพมหานคร =BEHAVIOR FOR BUYING FAST FASHION THROUGH OFFLINE CHANNEL.
จิรารัตน์ วรตระกูลชัย
2018-06-25
ความต้องการด้านการบริการและสิ่งอำนวยความสะดวกของผู้โดยสารสูงอายุในการเดินทางด้วยสายการบิน =
ศุภิกา คล้ายคลึง
2018-07-05
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียน Bangkok Bravo = FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO STUDY MUSIC AT BANGKOK BRAVO SCHOOL.
พันเลิศ เข็มจินดา
2018-06-21
การตัดสินใจเลือกซื้อรองเท้าหนังแบรนด์ Comme ci Comme ca (Private Brand) ผ่านช่องทางออนไลน์และทางหน้าร้านค้าปลีก =PURCHASING DICISION OF COMME CI COMME CA’S SHOES (PRIVATE BRAND) VIA ONLINE CHANNEL AND RETAIL STORE.
ทิพสุคนธ์ ศรีอัษฎาวุธกุล
Discover
Author
1
กนกกาญจน์ จิตรแข็ง
1
กรกนก ละออ
1
กรณิภา วันมงคลเจริญ
1
กัณฐมณี บวรนิรัตติศัย
1
กานต์พิชชา ศุภฤกษ์สกุล
1
กิตติยา กระตือกิจ
1
กิ่งกาญจน์ ใหม่กิติ
1
กุญชญา พิภพวัฒนา
1
กุสุมา ประเสริฐศาสน์
1
ขนิษฐา วงค์เกียรติ
.
next >
Subject
13
กรุงเทพมหานคร
12
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
9
พฤติกรรมการซื้อ
8
ตราสินค้า
6
การตัดสินใจ
6
การตัดสินใจซื้อ
5
Generation Y
4
ธุรกิจออนไลน์
4
ผู้สูงอายุ
4
วิทยาลัยการจัดการ มหาวิทยาลัยมหิดล
.
next >