Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-12-18
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตั้งใจใช้เทคโนโลยี: กรณีศึกษาระบบบัตรโดยสารอิเล็กทรอนิกส์ (Bus E-Ticket) ของผู้ใช้บริการรถโดยสารประจำสาธารณะขององค์การขนส่งมวลชนกรุงเทพ (ขสมก.) =Perception factors affecting behavior intention of bus E-ticket system on Bangkok mass transit authority buses (BMTA)
เดวิด มกรพงศ์
2017-06-28
กลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ทางธุรกิจปิโตรเคมีเพื่อเพิ่มความสามารถการแข่งขันของธุรกิจ กรณีศึกษา: บริษัท ยูเนี่ยนปิโตรเคมีคอล จำกัด (มหาชน) =Strategy to strenthen customer relationship to increase competitiveness.
ฌานิกา รังสิยานนท์
2017-12-17
การรับรู้ของนักศึกษาต่อความพร้อมของสถาบันการศึกษาไทยในการเข้าสู่ "ประเทศไทย 4.0" =Perception of collegian to the readiness of Thailand toward “Thailand 4.0”
ศิรวิชญ์ วรวณิชชา
2017-06-28
กลยุทธ์การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าจากการใช้ Marketing data analysis กรณีศึกษา บริษัท แอ็ดว้านซ์ อุตสาหกรรม จำกัด = Strategy for make a customer relationship by marketing data analysis.
ดำรงค์ชัย ศุภธนพัฒน์
2017-12-17
การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานของนักรังสีการแพทย์ = STUDYING FOR FACTORS OF RADIOLOGICAL TECHNOLOGIST PERFORMANCES.
รสรินทร์ วัชรกรัณฑ์
2017-06-28
กลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd.
วรลักษณ์ เสลานนท์
2017-06-28
กลยุทธ์ในการลดความผิดพลาดของบุคลากรภายในองค์กร สำหรับธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ กรณีศึกษา: บริษัทวินโปร เอ็นจิเนียร์ จำกัด = Strategies to reduce human error in organization.
ธีรุตม์ สุตันตยาวลี
2017-06-28
กลยุทธ์การเพิ่มประสิทธิภาพของการนำเทคโนโลยีสารสนเทศใช้ในระบบคลังสินค้า กรณีศึกษา: บริษัท พี.ซี.อินเตอร์เทรด จำกัด =Effective strategy of information technology implementation in warehouse.
จิตราพันธ์ แสงจันทร์
2017-06-28
กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายสินค้าประเภทแฟชั่นอัญมณีและเครื่องประดับ กรณีศึกษา : แบรนด์ แอคทีวิตี้ วัน =Strategy for increase for increase sales revenue of fashion products, category costume jewelry.
ณัฐสิน ตรีเพ็ชร
2017-12-17
กลยุทธ์การบริหารสถาบันกวดวิชา เพื่อสร้างความได้เปรียบในการแข่งขันด้วยผลสัมฤทธิ์ขององค์กร =
ธนวรรณ คำอาจ
Discover
Author
1
รสรินทร์ วัชรกรัณฑ์
1
วรลักษณ์ เสลานนท์
1
ศิรวิชญ์ วรวณิชชา
1
เชษฐวัฒก์ ทรงประเสริฐ
1
เดวิด มกรพงศ์
.
< previous
Subject
2
กลยุทธ์
2
การส่งเสริมการขาย
2
การเพิ่มยอดขาย
2
การแข่งขัน
2
ความสามารถทางการแข่งขัน
1
Marketing Data Analysis
1
การขยายตลาด
1
การทำงาน
1
การบริการ
1
การปฏิบัติงาน
.
next >
Has File(s)
13
true
2
false
.
next >