Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1141 to 1160 of 5205
Issue Date | Title | Author(s) |
2021-12-18 | FUTURE OF FOOD DELIVERY IN BANGKOK AFTER COVID-19 | Arachphorn Sutthiluk |
2021-12-18 | THAI INVESTORS DECISION MAKING FOR SETTING UP A FACTORY WITH INDUSTRIAL ESTATE AUTHORITY OF THAILAND | Pimnada Bunyasirisith |
2021-12-18 | WORKING FROM HOME POLICY AND PRODUCTIVITY OF THE EMPLOYEES | Suravee Nunthimethavee |
2021-12-18 | A study of Key Success Factors and Barriers to Reduce Single-Use Plastic in Thailand | Sunisa, Jeanpakdeesombat |
2021-12-18 | EXPLORING THE ACCEPTANCE OF THAI CONSUMERS FOR USING A MOBILE MEDICAL CONSULTATION SERVICES APPLICATION FOR BEAUTY CLINICS | Suvarak Mullao |
2021-12-18 | A STUDY OF PERCEPTION OF THAI CUSTOMERS IN BANGKOK TOWARDS CHINESE ELECTRONIC PRODUCT | Fan, Zhang |
2021-12-18 | THE INFLUENCE OF BRAND AWARENESS, BRAND IMAGE, PERCEIVED QUALITY, AND INNOVATIVENESS ON CUSTOMER LOYALTY IN BANGKOK TOWARDS FACIAL SKINCARE PRODUCT | Supavitch, Vilertprechatrakul |
2021-12-18 | FACTORS THAT INFLUENCE PLUS SIZE CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF CLOTHING IN THAILAND | Paranee, Buabuchachard |
2021-12-18 | PURCHASE INTENTION OF VITAMINS AND SUPPLEMENTS DURING THE COVID - 19 PANDEMIC IN BANGKOK AND THE METROPOLITAN REGION | Nannatcha, Sukragsa |
2021-12-18 | BNK48: EFFECT OF THE FANS DURING COVID-19 | Karn Komalamisra |
2021-12-18 | FACTORS INFLUENCING ON PURCHASE DECISION OF A DIETARY SUPPLEMENT PRODUCT FOR GENERATION X IN BANGKOK DURING COVID-19 | Suchaya Jittangboonya |
2021-12-18 | THE INFLUENCE OF KOREAN WAVE ON KOREAN PRODUCTS PURCHASING INTENTION TO THAI CONSUMERS IN BANGKOK | Sunhwa, So |
2021-12-18 | FACTORS ARE SUPPORTING INSTAGRAM FOOD INFLUENCER TO GAIN CUSTOMER LOYALTY | Monthakarn, Suksan |
2021-11-30 | THE STUDY OF THE MARKETING MIX AND PURCHASE INTENTION ON ACNE PRODUCTS IN Y-GENERATION | Tamita Attakonpan |
2021-12-18 | EFFECTIVE LEADERSHIP FOR COMPANY PERFORMANCE IN COVID-19 PANDAMIC IN THAILAND | Thicharat Paopongchuang |
2021-12-18 | The survival of restaurants during covid-19 pandemic in Thailand. | Chanakarn Chuyingsakulthip |
2021-10-28 | การวิเคราะห์ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการประเมินมูลค่าของอัตราส่วนทางการเงินราคาต่อกำไรสุทธิต่อหุ้น โดยใช้แบบจำลองของ Ohlson ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย | อานนท์ ถนอมรูป |
2021-10-28 | การวิเคราะห์ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการประเมินมูลค่าของอัตราส่วนทางการเงิน ราคาตลาดต่อคาดการณ์กำไรสุทธิต่อหุ้น โดยใช้แบบจำลองของ Ohlson ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย | เจษฎา ประสมศรี |
2021-10-28 | การวิเคราะห์ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการประเมินมูลค่าของอัตราส่วนทางการเงิน ราคาตลาดต่อมูลค่าตามบัญชี โดยใช้แบบจำลองของ Ohlson ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย | กษิดิ์เดช, ตรังเกษตรสิน |
2021-09-09 | การศึกษาอัตราผลตอบแทนที่เกินปกติสะสมจากการประกาศควบรวมกิจการ (Cumulative Abnormal Return) ของบริษัทเป้าหมาย ผู้ซื้อ และของบริษัทเป้าหมายและผู้ซื้อรวมกัน | สุธนา สกุลดาว |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1141 to 1160 of 5205